15 oktober 2009

Shake that booty!

Massagen idag var fantastisk! Rekommenderas varmt!
Min mamma (som antagligen läser detta.... förlåt!) är en tidsoptimist. Vi hade tid kl 10.30, men man skulle komma i god tid för att varva ner.
Min mamma är lite stressad nu då hon har utställning på gång. Men jag skrev att vi skulle ses 10.10 (visst mycket väl att hon skulle komma senare än så), skrev också i mitt sms att hon skulle komma ihåg presentkortet hon fått.
Mamma kom med andan i halsen 10.17 och hittade inte sitt presentkort.
Men det var fantastisk personal, de sa att de litade på henne och att de skulle ta det sen. Nu skulle vi bara slappna av - mycket svårt för somliga konstnärer.
Vi serverades först rött te och vi fick fylla i ett frågeformulär om ens hälsa och önskemål.
De gav oss ett dubbelrum, inte för att vi pratade under behandlingen,men det var mysigt att hänga ihop.
Jag fick myskläder eftersom jag valt shiatsu, en oljefri behandling. Mamma fick klassisk massage och hon fick välja vilken olja som skulle brukas.
I shiatsu så använder terapeuten hela sin egen tyngd, så den lilla flickan stod praktiskt taget på mig. Men det var fantastiskt!
Man kunde fylla i om det var något område som man inte ville bli masserad på. Det kanske man borde gjort. Hon var över hela min kropp förutom brösten.
När hon la mig på rygg så skakade hon min rumpa som om hon knådade en vetedeg.
tur för henne att jag inte pruttade då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar