29 november 2009

33 timmar sedan sista spyan.

Efter sista inlägget tog det kanske 1 timme.
Sedan dess har vi befunnit oss i kräklandets vacuum. Kalle spydde som en gris fram till fredag natt kl 01.00. Vet inte vad det kan bero på, godiset jag nämnde nedan, en 1-årig lussekatt eller helt enkelt en vanlig kräksjuka.
Men vi andra har inte drabbats och han var hemma hela fredagen, dessa sjukor brukar man ju få med detsamma så jag håller tummarna för att det var nåt magen inte gillade.

Så den där underbara adventhelgen har liksom inte dykt upp här. Än.
Idag beger jag mig till krimskramsets Mekka. Rusta. Ska försöka hitta lite pynt.
Stjärnorna i fönstret har suttit uppe sedan någon vecka, jag var som bekant först i byn med det...
Är lite stolt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar