2 augusti 2010

Härligt med måndagmorgon!

Jag fick sova ända till 7,30! Underbart!
När jag stiger upp så ser jag att Ebbas blöja hänger ner till knäna av kiss så jag drar av den och tar med mig en ny. Ebba sticker direkt eftersom det är så härligt att vara naken!
-"Naaaatenfiiiit!!" (Nakenfis)
Jag låter henne sticka.
Big misstake.
På vägen noterar jag att telefon bara står och blinkar, den laddas inte. Då tappar jag fokus för 2 sekunder.
Big misstake igen.
Sedan tar jag blöjan för att jaga rätt på ungen. Då har markerat ett stort revir på vår vita matta. Känsliga läsare behöver inte oroa sig för att besöka oss i framtiden. Den numera bruna mattan is no more.

2 kommentarer:

  1. Hahaha ungar är härliga!

    SvaraRadera
  2. *asg* Grymt roligt :D Shit vad man får slänga grejer som kidsen försör av misstag. Här var det bäddmadrassen som for sin kos härom dagen. Vad blir nästa liksom? ;)

    SvaraRadera