16 december 2010

Faceraping

Har du blivit facerapad någon gång?
För er som inte är medlemmar på facebook så betyder det att någon skojar med en och byter ens status.
Nedan ser du några exempel. En av dem är min mans status.....

-"Jobbig dag....jag satt på restaurang och käkade lunch som vanligt när jag märkte att det började bubbla i magen. Men så tänkte jag på den höga musiken som spelades så jag försökte tajma pruttarna med basgången. Efter några låtar kändes det mycket bättre. När jag hade ätit upp och skulle gå så märkte jag att alla stirrade på mig. Då insåg jag att jag lyssnade på min Ipod."

-"Varför ska det alltid ske en olycka precis innan man hinner fram till toan? Suck... bara att åka hem och byta brallor nu igen på lunchen..."

-"Vaknade upp naken i bussgaraget i morse igen. Det lär bli en falafel på fyrkanten för att komma igång igen. Man var ju nykter i morse så att säga...."


Har du fler?


2 kommentarer:

  1. Eh ja men mitt exempel är ju inte lika roligt...

    SvaraRadera
  2. Min jobbarkompis skriver alltid väldigt mysiga saker i sina statusar, typ: Bullbak med barnen! Eller Hela familjen har grillat korv i skogen.

    En dag stod det:
    "Äntligen är analblekningen klar! Det blev jättebra!"
    Klassisk facerape?

    SvaraRadera