17 september 2008

Anger management?

Dagens irritationsproblem i trafiken:
-Folk som blinkar när de redan svängt av.
-Folk som inte signalerar i cirkulationsplatser
(jo det heter så, min svägerska är trafiklärare).
-Folk som ligger i vänsterfilen och söndagskör?
-Folk som inte stannar vid stopptecken
-Folk som tror att det räcker att de framför har
stannat vid stopptecknet.
-Folk som inte planerar sin körning och inte lägger sig
i rätt fil direkt utan tränger sig in.

Kanske borde lära mig att inte lägga så mycket energi på det?

Fantastiskt roligt!
http://www.youtube.com/watch?v=lj3iNxZ8Dww


2 kommentarer:

  1. Jag håller med! Man undrar ju var folk fått sitt körkort! Här nere är det verkligen störst-först-lagen som gäller så kör man inte tufft kommer man inte dit man ska. Otroligt retsamt!
    Jag har iallafall slutat vara ggresiv i trafiken ;) M höll på att bli tokig på mig *haha* Nu är jag snäll och suckar bara lite uppgivet mellan filerna ;)

    SvaraRadera