24 september 2008

Listerine rekommenderas av tandläkare

Är tillbaka efter ett kärt besök hos tandläkaren.
Det var den där kronan som jag förträngt...
Så nu är man bedövad upp till örat, trevligt.
Hoppas jag inte har tunga eller tandkött mellan tänderna, för skulle jag ha det så känns det inte.
Min tandläkare var tydligt bakis, eller hon hade i vilket fall som helst druckit rödtjut igår. Bör man inte, när man jobbar med munhygien, kanske borsta tänderna innan första patienten kommer? Eller kanske gurgla med listerine tom så det räcker nån timme? Hon körde upp både käft och pattar i ansiktet på mig, nog för att jag är social, men där gick t.om min gräns.

Lyssna inte på mig, jag är bara arg för att en av mina tänder har fått en aluminiumbadmössa och att jag inte kommer kunna äta förrän nästa sekelskifte.

2 kommentarer:

  1. Men huu, stackars deg. Allt det der + å bli fattig.

    SvaraRadera
  2. Åh urk! Vilken tandis?!
    Hoppas att tanden mår bättre snart iallafall, kollar man på prislappen så borde den väl mår bra tills nästa sekelskifte? ;)

    SvaraRadera