17 maj 2009

Kalle i helgen.

Kalle ska köpa en rutschkana så att Lara och Eugenia som bor våningen ovanför oss kan åka ner till honom på balkongen.
De ville hellre ha en studsmatta så de kunde hoppa ner på den.

Kalle tycker att pappa ska köpa en toalett till. Det blir så jobbigt när alla ska gå samtidigt.
Hear hear!

Kalle fick inte springa med en pinne i handen idag när han lekte. Men om man gömmer den bakom ryggen precis när man passerar mamma så märker hon kanske inte det. Eller så gör hon det...

Kalle konstaterade att det luktar bajs hos farmor och farfar, inför dem, i deras hall.
"He he Kalle sätt på dig skorna och gå ut i bilen nu!" sa en generad mamma.

På ett dop i lördags, på dopkaffet med 25 pers, högt och tydligt:
-"Mamma jag måste bajsa!"
Somliga satte nog kaffet i halsen.

Osv osv osv osv osv....

1 kommentar:

  1. Tänk vilket underbart, omhämmat liv dom lever :D
    Jag kan säkert hålla mig en vecka om "rätt" läge aldrig infinner sig, jag skulle knappast gå och bajsa mitt i dopkaffet iallafall *asg* Härliga barn!!

    SvaraRadera