22 september 2009

Anna Anka igen

Som jag misstänkte så satt jag klistrad vid tvn igår.
Anna Anka.
Hon är alltså gift med Paul Anka. Inte Kalle Anka, fast det vore mer troligt eftersom hon beter sig som hon var med i en serietidning.
Anna var inte ens född när Paul fick sitt genombrott "Diana" 1957!
Men hon tar gärna cred för den låten ändå, det är "vi vi vi" som skapar och jobbar.

Hon hävdar att hon jobbat som skådis, men slår man upp henne på IMDB så står det inte mycket.... (En annan som står med är min syrra! Coolt va?)
Har ni missat denna hemska varelse med den värsta skånskan (och engelska) jag hört så måste ni spana in henne här.
Jag vet att jag är elak, men hon får faktiskt ta det. Jag lovar Anna Anka, jag kommer fortsätta titta, det är en hatkärlek....
Precis som hon själv skulle sagt "så skrattar hon hela vägen till banken".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar