23 december 2009

Behöver tips!!

Undrar om någon har ett bra tips till mig hur jag får min dotter att bada?
Hon vägrar! Vi har testat allt!
Givetvis har vi tvättat henne, men hon sprattlar i hela kroppen och det är traumatiskt.
Fortsätter det på det här sättet kommer hon aldrig våga bada eller bli rädd för vatten.
Dessutom har hon hår ner till axlarna så det behövs tvättas ofta eftersom mat fastnar där då och då.
Behöver även tips på hur man klipper en sådan liten.
Jag har gjort det två ggr innan, men då var hon så liten att hon inte brydde sig.

1 kommentar:

  1. Hej raring! Har ni provat badkritor? Dusch? Kastruller med vispar och lite skum? Bada med henne? Bada med storebrollan? Mutor (äta kakor i badkaret? *ler*) Jag tar mina till frisören, pallar inte försöka klippa själv, för det mesta går det mycket smärtfritt.

    Passar på att önska er en riktigt god jul!

    SvaraRadera