4 december 2009

Ytterligare ett I-landsproblem som gör mig pissed...

Jag är medlem på en hemsida som heter Familjeliv.
Det har jag varit sedan jag var gravid med mitt första barn, så sedan sommaren -04.
Jag hänger i samma tråd sedan dess, alla fick barn i oktober 2004 eller där omkring.
Familjeliv har tidigare erbjudit sina medlemmar pluskonto, dvs man betalar 20 kr/mån så får man en del förmåner så som tex möjligheten att göra omröstningar i forumen.

Förra veckan fick jag ett mail av Familjeliv att mitt pluskonto snart går ut och att de rekommenderar att jag förnyar det. Vilket jag gjorde med 3 månader el dyl.

I förrgår får jag ett nytt mail av Familjeliv.
Nu har de bestämt sig för att alla ska få samma förmåner, dvs pluskonto, men gratis from 1/1-10. Borde de inte ha vetat om detta då jag fick mitt första mail?
De erbjuder sig inte att betala tillbaka de insatta pengarna utan bara hoppas på att vi tycker det är bra att tjänsten numera är gratis.
Jag vet, vi snackar om 60 spänn, men.... jag är inte ensam om detta, många andra har betalat in, en del ett helt år. Det är jävligt fräckt i mina ögon att bara ta oss för givet, vi ska bara acceptera att de tar våra pengar.

Håller du med och är medlem? Skriv gärna upp ditt namn på protestlistan här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar