25 december 2009

På spåret - igen

Jag är ju en "På spåret"-fan som jag tidigare berättat.
När den nya säsongen började så satt jag som ett barn (som är född på 70-talet) framför Kalle Anka på julafton.
Men jag är ytterst tacksam för att jag inte är kändis och slipper skämmas som deltagare.
Här hemma i soffan är jag däremot mycket kaxig, en besserwisser som har åsikter om både frågorna och deltagarna.

Denna säsong är det Björn Ranelid som irriterar mig.
Nästan mer än Anna Anka, fast det är ett annat program.
Han tror han är guds gåva till frågeprogram! Han spelar med stackars Alexandra Charles som blir överkörd hela tiden. Han drar utan att konsultera sin medspelare.
Så Alexandra, nästa gång du ska ha en teamledare, då ska du ringa mig.
Jag berättar nog mitt svar för dig innan jag drar i bromsen. Tror jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar