24 januari 2010

Kjelle Berka.

Jag har ju tidigare nämnt att jag gillar pensionärstv i form av bla "På spåret".
Även "Stjärnorna på slottet" tilltalar mig.
Speciellt gårdagens program när man fick se Kjell Bergqvist ha en konversation med Tommy Körberg trots att den förstnämnde satt och bajsade. Detta med öppen dörr.
Nu fick vi ju inte se några detaljer som form och färg, men jag måste säga att jag älskar Kjelle Berka som inte protesterar här.
Jag kan nog med all säkerhet säga att det hade Björn Ranelid gjort. Fast han kanske skulle må bra av att bajsa med publik.

Jag däremot gör det varje dag.
Min dotter sitter tom gärna i mitt knä under tiden och läser se & hör med mig. Ska tilläggas här att hon klättrar upp helt frivilligt och att hon inte heller får se färg eller form....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar