11 mars 2009

Födelsedagsflicka!



JAG FYLLER ÅR IDAG!!



Jag fyller hela 35 bast idag! Jättekul!

Dagen började med att Kalle & Robert sjöng för mig, de gav mig barnens present som Kalle valt ut, ett silverhjärta med bling-bling (se på bilden ovan). Kanonfint!

Robert tog ledigt idag så vi kunde umgås tillsammans.
Kalle blev lämnad på dagis, eftersom han hellre ville vara där, än med oss.
Sedan gick vi till fiket i närheten, Birgittas bageri, där de andra lattemorsorna satt bänkade.
Lunchen intogs i Nacka forum med Bea och Leo på den libanesiska restaurangen.
Robert lät mig själv välja ut presenten och jag valde ett par cerisa örhängen från Ego.
Robert hämtade sedan Kalle på dagis och de fixade middagen. Min favorit. Smörgåstårta!! Så jävla gott rent ut sagt!

Vilken härlig dag!
Jag har fått massor av grattis här, facebook och via telefon.
Tusen tack!

4 kommentarer:

  1. Låter som en härlig födelsedag:) Birgittas bageri hade jag nästan glömt:) Var där ofta när jag jobbade i nacka strand :) Fint halsband du fick och örhängen:)

    KRam

    SvaraRadera