6 mars 2009

Kalle Karamell!

Natten var förjävlig med hundra amningar, snorsugande och alvedonsuppar.
Morgonen kaos pga ungefär samma anledningar, samt kaffeintag, städning och påklädning.
Jag är trött på att barnen är sjuka, är det inte den ena så är det den andra.
JAG VILL HA VÅR OCH FRISKSÄSONG!

Sen när jag fått på mig ansiktet, (medan jag sminkar mig flyttar jag Ebba från golvbrunnen i badrummet 10 ggr samt säger "aj aj" 2000 ggr till samma barn då hon stoppar toapapper och Se & Hör i munnen) säger Karl:
-Mamma, vad vacker du är!

Det kommer plötsligt bli en underbar dag. Allt löser sig.
Fridens liljor.


3 kommentarer:

  1. Ååå, sånt värmer verkligen mammahjärtat! speciellt på helvetes-pissiga dagar. Gull-Kalle! :)

    SvaraRadera
  2. *naaaw* Gullet!
    Och klart att du är vacker! Även pissiga, aptrötta dagar. ´
    *kram* och en önskan om en god natts sömn!

    SvaraRadera
  3. Å så söt han er:) Visst gör det dagen med sånne kommentarer?
    Kram og håper du sover mer i natt!

    SvaraRadera