1 juli 2009

Kära Michael!

Jag är en av dem som älskade Michael Jackson.
För hans musik, för hans musik, för hans musik!
Hans privatliv verkade mycket mysko och inte riktigt sunt.

Men vilken musiker!
Han är i alla fall enormt saknad hos mig.
Mina favoriter är många; I'll be there, ABC, Thriller, Heal the world, Dirty Diana, The way you make me feel, Rock with you, Billie Jean, BAD, Smooth criminal, Black & White, Man in the mirror, Liberian girl, You are not alone, osv osv...

I senaste se & hör är det ett stort uppslag om Michael.
Sten Hedman har knåpat ihop 5 sidor tror jag.
Vad han inte fixade var att ringa in rätt Jackson från en Jackson 5 bild.
Jag tippar på att det är storebror Jermaine som är inringad i tidningen.
Bra jobbat!

Han har lagt ner fantastiskt mycket arbete, för jag kunde då inte googla fram den bilden han använt. Hittade en annan fin bild på grabbarna!


Rest In Peace Michael!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar