1 november 2010

Höstlov och tidsomställning

Jag har sagt det förr och jag säger det igen.
Ställa om klockor när man har småbarn borde vara förbjudet.
Ungarna fixar det inte!
Ebba har vaknat kl 4 veckan innan tidsomställningen. Idag vaknade hon 03,25.
Jag blev väckt 03,50 för att ta över. Jag är envis och ville att hon skulle somna om. Det slutade med att hela familjen var vakna och ingen kunde somna om. Jag fick sova igen när klockan var 5, då fick jag sova ut till 05,45.
Hur fasen ska man klara av dagen? Injicera kaffe igen?

Kalle har from idag höstlov så han ska åka till mormor och morfar tills imorgon, han är himla kaxig eftersom syster stannar hemma. "Bara jag får åka, du ska stanna hemma och gå på dagis".
Hur tror ni hon tar det? Precis. Inget vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar