30 november 2010

Utvalda och speciella....

Igår ordnade vår granne en föreläsning för bostadsrättsföreningen vad gäller brandsäkerhet.
Han undrade om inte jag skulle komma över och lyssna, men jag förklarade att jag inte riktigt var kompis med styrelsen just nu. Min man hjälpte till och få upp projektorn och så att den var kopplad till datorn.
Imorse när jag kom hem från dagislämningen hängde där en brandvarnare!
Jag stoppade genast ner en tacklapp i brevlådan.
På eftermiddagen träffade jag grannen och tackade honom igen.
Jag trodde ju att vi var utvalda. Speciella.
Då berättar han att alla i huset hade fått varsin....

2 kommentarer:

  1. Det skadar inte att tacka lite extra ändå. Bra med flera brandvarnare hemma. För jag förutsätter att ni redan hade en.

    SvaraRadera
  2. Han blev jätteglad! Klart vi hade en redan!

    SvaraRadera