13 januari 2011

Natten...

... har varit lång utan så mycket sömn.
Ebba fick små munnar av vätskeersättning, men det kom upp strax efter.
Hon sov i vår säng så det blev rätt trångt. Vi insåg att det inte var någon bra idé att se färdigt på den serie vi följt, den skulle nämligen hålla på till kl 23.
Vid kl 1 vaknar jag av att killarna pratar. Kalle vill också sova i vår säng, men maken förklarar att Ebba kräks så det går inte. Jag erbjöd mig att sova med honom i deras rum, men nej. Han ville sova med familjen.
I all enkelhet laddade vi upp med kuddar på golvet så fick han ligga vid vår fotända. Jag la mig med fötterna på huvudkudden och fick honom att somna om.
Men Kalle hann ändå att säga till sin far:
-"Pappa man gör inte så här mot sin son".
När han la sig på kuddarna klagade han även över att det kliade. Robert undrade vad som kliade, då fick han till svars att det var den gröna filten.
Men den låg inte ens bland honom! Men kli det fick han så klart ändå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar