25 februari 2011

En busschaufför en busschaufför....

Om jag mot all förmodan skulle ha en busschafför bland mina läsare så är detta till dig.
Det kommer snart, jag ska bara...
Jag har nämligen rätt bra koll på er, mina läsare.
Era ip-adresser och hemsidor om ni bloggar själva dyker upp i ett mail hos mig imorgon.
Du som googlar på mig varje dag (mamma?), gå in på "favorites", "add to favorites" så är jag bara ett eller två klick borta.

Nu till ämnet.
När du, busschaffören önskar dina resenärer en trevlig dag vid slutstationen så gör du vår dag. Alla sitter med ett fånigt flin och tycker du är göllig. Så gör gärna så.

Du som ser i sidospegeln att jag kommer springandes men stänger dörrarna framför näsan på mig och inte låtsas se mig. Du kan väl lägga dig i en snödriva och frysa fast.
Ja, jag kan värre ord, men som jag skrivit ovan så läser min mamma bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar