13 februari 2011

Fest & Singstar!

Igår var vi på 40-års kalas hos grannen. Det var fantastiskt lyckat och god mat.
Födelsedags barnet hade berättat att hon hade med sig singstar, varpå jag direkt sa till en annan vän att du måste hålla i mig så jag inte hoggar mikrofonen.
Väl där så kändes det inte som att jag skulle sjunga då lokalen bestod av massa okända människor. Jag är nämligen en som sjunger hellre än bra. In public blir det endast "Ja må han leva" eller barnsånger för de i vår lägenhet som är under 130 cm.
Hur som helst så lämnade folk lokalen efter en stund och kvar blev de jag känner sedan innan.
Givetvis så langades Singstar fram. Vem tog mikrofonen och ville inte släppa den sedan?
Jo jag. Självklart.
Dessutom har en granne filmat det. Mitt i "Bra vibrationer" så märker jag kameran i nyllet och sjunger således " Men du filmar ju för i helvete!"
Dyker det upp på facebook så byter jag namn. Direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar