4 januari 2009

Kräks o bajs - känsliga varnas.

Ebba har fått nåt som påminner om rotaviruset (magsjuka).
Igår när jag bytte blöja så passade hon på att bajsa när jag vände mig om för att slänga blöjan. Detta resulterade i senapsgulafläckar på mig, badkar och tapet. Snyggt!

Igår kväll, mitt i vårt wii-pass så var det Kalles tur.
Han hade haft ont i magen och hade ingen aptit. Men lite av favoriten blodpudding gick ner med blåbärssoppa.
Han spydde ner mig, den vita soffan och den vita fotpallen. Sa jag att han ätit blodpudding och blåbärssoppa?
Blir nog till att färga det där sofföverdraget tror jag...

Undrar vad denna dag har att bjuda på?

3 kommentarer:

  1. Åh no! Stackars päronen, barnen och soffan :( Hoppas ni får må bra snart *kram*

    SvaraRadera
  2. Fast det är sånt som gör att man får köpa ny soffa va?

    SvaraRadera
  3. Klart du får ny soffa, eller nytt överdrag räcker vel? Hoppas det snart er över *kram*

    SvaraRadera