28 februari 2009

Tack Fredrika!

Igår var min man i Göteborg, timingen var sådär med Kalle som hade öroninflammation.
Men sånt är livet! Han var tvungen att åka.
Jag fick avlastning av syster och mamma som kom hit och roade barnen så jag fick lite egentid.
Var jag spenderade den? På maxi så klart, var annars?!
Jag tog bilen och fick sån vårkänsla! För första gången på länge var jag tvungen att använda solskyddet! Volymen var på max och jag vrålade med radion.
Behövs inte mer för att få lite mammaenergi.


När han under dagen ringde för att kolla läget hör jag hur en kvinnlig kollega i bakgrunden ropar: "Han köper present till dig!".
Detta hörde givetvis jag, han hade inte köpt nåt men nu blev han ju tvungen att köpa något.

Ett jättefint spa-set med massa roliga krämer!! Läckert!
Sen hade jag en tillgodo eftersom han inte köpte nåt till mig på alla hjärtans dag, men vem räknar...

2 kommentarer:

  1. Haha roligt og gulligt. Spagrejer er alltid kul.

    SvaraRadera
  2. Men du, han ger ju dig blommor JÄMT! Alla dagar ska vara en hjärtans dag ju! Hade ingen aning om din bifärd där... Kul!
    Moster

    SvaraRadera