1 februari 2010

Drama drama drama

Idag har det varit dramatik i byn!
Hela tv-teamet (eller typ 4 pers) från Johan Falkproduktionen var i vårt garage.
Snacka om att det såg ut som om jag hade käkat blängsylta med tittsås.

I morse kl 6 stod det en arg lapp på porten.
Det som är fascinerande i detta är att det inte är jag som har skrivit den.
Det var en kommentar till dem som borrar på kvällarna. I vårt hus finns det 12 lägenheter, i samma hus bor det det 12 småbarn. Det borde sätta reglerna lite grann.
Borra kl 22.30 är tex inte okej. Inte heller att spela boule, ha maratonlopp eller spela kula som de gör ovanför oss lagom till läggningsdags av våra barn.
Min man blev så exalterad över lappen att han ringde mig om det.
Tyvärr var den borttagen när vi gick till dagis så jag fick aldrig se underverket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar