5 februari 2010

Vattenrutschkana x 100

Min son har det lite jobbigt på dagis just nu så vi hade lite egentid idag.
Vi drog ifrån sjuklingarna hemma och åkte till Gustavsbergsbadet !
Det var hastigt påkommet så rakning av ben blev likaså!
Håret hängde ner till tårna innan så det var välbehövligt. Aldrig roligt att bli portad från damernas omklädningsrum för att det tror att man är en man med så håriga ben.

Jag hade förberett Kalle på att han inte fick stirra eller kommentera damernas kroppar där inne. Han var så duktig så, synd bara att hans haka föll i golvet av och till.
Men skoj hade vi ändå. Jag glömde ta av mig glasögonen i duschen vilket gjorde att Kalle nästan la sig på kaklet dubbelvikt av skratt. Kalle ställde sig i duschen bredbent och sa "Ahhh...". Jag frågade om han kissade men han svarade bestämt nej. Jag tvivlar på sanningshalten där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar