2 mars 2010

Specialare till Frida & Iso.

Frida & Iso, hemskt ledsen men nu är det kört!
Men det är gamla nyheter så det visste ni nog säkert redan.
Dessutom har han erbjudit sin kropp men fått nej, vilket jag tycker är hysteriskt kul!Fast det gäller nog mest Iso....
Jag har varken förstått förtjusningen av honom eller vampyrfilmerna/böckerna. Men å andra sidan har jag inte sett/läst dem.

Den här är till Frida, det är en av hennes många snygga karlar.
Frida har turen att jobba med en liten sur grekisk tant. Tanten har glömt bort sin svenska, så jag har gett Frida lite tips hur hon kan kommunicera med henne lite lättare. Jag är verkligen ingen expert, men har kvar några ord i skallen sedan reseledartiden.
Frida får den sura tanten att kikna av skratt när hon gör grimaser till henne. Skulle betala mycket för att se det. Jag älskar grekiska gamla tanter!

2 kommentarer:

  1. Du kanske skulle ta och knalla ner till videoaffärn och hyra ett ex... :-D Så kanske du oxå vill bli hans kex.
    Ursäkta rimmet:-D

    SvaraRadera
  2. Du rimmar så fint vännen.
    Tror inte Robban är så sugen på patten. Han läser tråden, och säkert din blogg så han ser vad de där filmerna gör med er :-D

    pöss

    SvaraRadera