7 mars 2010

Mello

Det här inlägget är inte på riktigt.
Eftersom jag själv inte röstade så kan jag ju inte klaga. Därför finns inte det här inlägget i verkligheten.

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ SVENSKARNA SOM RÖSTAR??
Pernilla & Jessica?? Ärligt??

Jag ville ha Pauline, Neo, Alcazar och/eller Crucified Barbara med till Globen!
Nåja, inte gråta över spilld mjölk.
Men jag lär gråta (på riktigt) om Pernilla vinner hela alltet.
Där har jag däremot inte bestämt vem jag hejar på, Anna Bergendahl, Salem Al Fakir eller kanske Peter Jöback. Andreas Johnson & Eric Saade kan säkert slå dem med.
Timoteij är väl bra, men lite väl likt Rybak eller? Men det kanske ska vara det här folkmusikköret...
Jag kan ju ärligt erkänna att jag gillade Orsa spelmän mer än vad jag någonsin kunde tro.

Vem hejar du på?
Lyssna på bidragen här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar