16 oktober 2010

Bajstidningen

Se & hör kommer till oss varje onsdag och är vår s.k bajstidning.
I det senaste numret bjuder de på riktig komik.
De skriver om Frank Andersson som har skämts för att hans pappa satt i fängelse.
Hans mamma fick då jobba dygnet runt och därför lämna barnen i spjälsängar. Men hon lät dem inte svälta, nej för guds skull. Hon satte fast kolor på sidorna så barnen fick något i sig.
Jag tror jag hade skämts för det istället...

På en annan sida så har vi Maria Montazami. Hon talar så varmt om deras långa äktenskap och hur de fått det att hålla. Men det har minsann krävt sina uppoffringar berättar hon. Ibland har hon velat gå på restaurang efter maken kommer hem, men då har han inte kunnat för han måste träffa en klient. Vilka uppoffringar! Stackars liten!

Tro mig, man skrattar genom hela tidningen!

2 kommentarer:

  1. ÅH! Jag dör! Kolor på spjälsängen! Gud så roligt!
    Fortsätt att dela med dig av det bästa så slipper jag köpa tidningen själv:-D
    Fast det var förståss ganska roligt att ha en bajstidning....

    SvaraRadera
  2. Det allra bästa är att det är Robert som prenumererar!

    SvaraRadera