21 oktober 2010

Muntergök

Kalle orkade vara med i en timme på träningen, sen var det kallt och tråkigt.
Lär inte bli fler träningar förräns de hålls inomhus för hans del.

Två dagar efter han fått sin hett önskade Transformer så tar han med den till skolan. En kille tycker Kalle ska kasta den, vilket Kalle då gör.
Sen går den sönder. Katastrof.

Jag har jävligt taskig timing. I helgen ska sonen firas två gånger.
Idag har jag fått feber.
Alvedon ipren alvedon ipren alvedon ipren alvedon ipren alvedon ipren alvedon ipren.

Som ni märker är jag på ett förträffligt humör...

1 kommentar:

  1. Nä! Fy va taskigt!
    Krya på dig!
    Själv ugglar jag som en zombie i Forum utan varken pengar eller sällskap. Orkar inte ens gå hem i snön nu när jag väl kom hit...
    Vem är det mest synd om tycker du?

    SvaraRadera