12 juni 2010

Dramatik med mig i huvudrollen

Ikväll har jag varit hos goda vänner på middag, innan hemfärden gick jag på toaletten.
Big misstake. Dörren går i baklås och jag sitter där jag sitter.
Nu har jag inte cellskräck, men det hade varit trevligt med lite sällskap och ett glas vin därinne!
Värden är en hjälte och en gentleman, han klättrar upp på andra våningen där jag befinner mig och in genom fönstret. Sedan slår han ut dörren.
Jag ville ju också försöka.... jag hade träskorna på mig så vem vet hur långt den dörren hade flugit?
Jag försökte få värdinnan att skicka upp det där glaset, men hon var för upptagen med att fotografera och lägga in bilderna på facebook för att hjälpa till.
Kalle och värdfamiljens barn tyckte jag skulle hoppa så det försökte släpa studsmattan fram till fönstret.
Ebba väntade spänt utanför badrumsdörren och tyckte att jag skulle säga "pip", hon tyckte att vi lekte kurragömma...
Väl ute blir jag fotograferad igen. Jag vill bara tillägga att det inte är mina trosor mellan benen utan ett skärp som kanske var ett mindre lyckat köp.
Tack Marie & Patrik för en fantastisk kväll!
Tack Patrik, min hjälte för att du fick ut mig! Send me the bill!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar