20 juni 2010

Tack Lekia!

Som många vet är jag rätt kräsen när det gäller service i affärer.
I helgen har jag blivit positivt överraskad och måste berätta vad som hände.
Olivia vår granne fyller snart fem år och hade kalas i helgen. Jag köpte en prinsessa med en vagn som påminner om askungens. När Olivia hade öppnat kartongen så inser vi att dockans arm är av. Jag misstänkte att vi inte fick byta eftersom förpackningen var öppen. Jag ringde direkt till Lekia i Sickla och pratade med en trevlig tjej som hette Sara. Det var inget snack, klart vi fick byta! Jag drog direkt för att byta den lilla dockan, när jag kommer tillbaka så råkar vi tappa vagnen i golvet och ett hjul går tyvärr av.
Nu tror jag det är kört. Men icke sa nicke.
Jag ringde Lekia igen, och förklarade ärligt vad som hade hänt. Snälla Sara sa att vi självklart fick byta den med. "Leksaker ska hålla mer än 5 minuter".
Så tack snälla Sara för all hjälp, hoppas att chokladen smakar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar