6 mars 2011

Helgens summering

Om ni undrar var jag tagit vägen så sitter jag fortfarande och knaprar morötter.
Det är så gott! Blir nog orange när som helst.

För första gången i mitt liv valde jag att inte se Melodifestivalen. Det är skandal!
Valet känns förvisso rätt pga dåliga bidrag osv, men ändå, det är Melodifestivalen och jag har sett på det sedan urminnes tider. Katastrof!

Imorse vaknade jag av att maken kräks. Eller han hulkar.
Ebba har bett att få byta blöja och hon hävdar att hon bara kissat. Robert hävdar att han kollade i blöjan, men .... Hur som helst så drar han av blöjan på badrumsgolvet. På min nya matta.
Och där är det bajs. Ebba trampar i det och där gick jag upp.

Helgen har annars varit lugn och skön. Imorgon börjar allvaret, no more sportlov.
Helgens absolut bästa var kvällens avsnitt av Solsidan.
Och kan ni tänka er, min kompis Frida har inte sett ett enda! Galenpanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar