11 mars 2011

Hipp hipp hurra för mig idag!

Jajemän idag är det min dag!
Jag fyller år på "Terrorismens offers dag", kanske inte bästa timingen av mina föräldrar.
Fast jag valde faktiskt dagen först....
Jag önskar att man hade kvar lite av den där födelsdagskänslan som man hade när man var yngre. Lite pirr i magen liksom! Igår somnade jag som en stock, inget pirr att snacka om.
Ebba vaknade 03.45 (nej hon somnade inte om) och tyckte att nu ska vi sjunga för mamma!!
Jag är mycket tacksam att de väntade till kl 05.15!
Barnen hade shoppat loss på Make up Store. Robert tyckte våra barn hade dyr smak. Färgerna de valde hade gjort Maria Montizami avundsjuk!

Kalle valde även ut ett fint hjärthalsband med bling, och Ebba hittade fina klistermärken med tårtor på som jag fick.
Av min man så fick jag ett Wii! Tror han är mest glad över det även om jag också tycker det är kul. Jag önskade det ju mig, men han är den som har mest koll på sånt!

Idag är Ebba ledig så hon och jag ska förbereda inför helgens firande. Man blir gärna lite inspirerad av att göra egna tårtor när man kollar här (visserligen bröllopstårtor, men så fina!)!
Tror inte jag klarar någon av dem, men här är ett exempel.

Hoppas ni får en härlig dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar