23 april 2010

Drama på hög nivå!

Idag var det 5 poliser samt flera tekniker på vår gård. Årets happening!
Eftersom inte jag har något bättre för mig la jag näsan i blöt och beslöt mig för att ta reda på vad som hänt.
Det visar sig att någon har haft ett litet extraknäck i vår övernattningslägenhet! Inte illa!
Jag är mycket fascinerad över hur detta har gått till....
Damen som är ansvarig för bokandet av rummet är ca 65 bast och jag tvivlar på att det är hon som drivit rulliansen.
Men jag känner mig nästan som Grissom från CSI, tycker detta är helt otroligt.
Jag skulle visst inte prata om detta så mycket, men det kan inte hjälpas. Jag är en djungeltelegraf. Så är det bara.
Och för protokollets skull så har jag ju inte sagt (här i alla fall) vad det är som har pågått i rummet!

1 kommentar: