13 april 2010

Tack Tuppen!

Kalle blev nog lite kär idag.
Han skulle aldrig erkänna det. Men jag tror minsann att så var fallet.
Sedan tror han att objektet i fråga var en man, medan jag såg att det var en tjej. Men jag fick allt kika 2 ggr. Jag var också osäker. Men pattarna fanns där.
Kalle och hans kompisar lekte glatt på gården när två äldre tjejer sätter sig på gungbrädet. Killarna är väldigt fascinerade av den här flickans hår, hon är nämligen rakad förutom en rosa, hög tuppkam. Kalle kallar henne för "Tuppen".
De närmar sig tjejerna så smått och berättar sådana saker som att "min kompis har trampat i kiss och bajs". Sedan följer massa fniss från de som har berättat den lilla anekdoten.
Istället för att nonchalera småkillarna hänger de på och leker med dem.
Det jagas, fäktas (mot mammornas protesterande) och Kalle går så långt att han frågar om han får peta henne i rumpan med en bandyklubba. Där höll hans mamma på att smälla av, av både garv och en smula pinsamhet. Tack och lov tackade hon nej till hans förfrågan.

Hur som helst, tack Tuppen! Kalle däckade i soffan kl 18.24. Han lär drömma om dig och ditt coola hår!

1 kommentar:

  1. Hahahahahaah! Den "anala fasen" eller vad säger Freud? Klockrent, Kalle!

    SvaraRadera