25 september 2010

Vår lördagsmorgon i bilder

Ebba har klätt på sig klänning, kjol och de finaste strumpbyxorna. Hon ska nämligen göra rent pappans fötter.


Sedan bestämmer hon sig för att lukta på hans fötter....

De luktar inget vidare.....

Sedan ska hon byta blöja på dockan. Vad skruvmejseln gör där kan jag inte riktigt svara på, termometer kanske? Sedan torkas bajset bort med fjärrkontrollen, efter det åker nattblöjan på.

Snälla ignorera karamellkungenpåsen som ligger vid dockans huvud. Inte skulle väl jag ge mina barn lördagsgodis kl 9 på morgonen???
Vänligen ignorera även röran och den obäddade sängen med...

2 kommentarer:

  1. Vilken röra? Jag ser bara ett hem. <3

    SvaraRadera
  2. Jag ser ett hem där folk har viktigare saker för sig än att slösa tid på städning

    SvaraRadera