15 december 2008

Oh Ingvar my Ingvar

Jag skulle lätt kunna vara pensionär (som sagt).
Bästa programet just nu är helt klart på spåret.
Jag skulle definitivt spela in det om jag missade det.

Tycker det är fantastiskt kul när duktiga människor är med.
Kul att se programledare, sportstjärnor och andra i annan miljö som de faktiskt är rätt bra på. Vem kunde tex tro att Stefan Holm var så duktig?
Sen finns det ju även de lag som man undrar var Ingvar fiskat upp dem - ska inte nämna några namn, men de senaste avsnitten har vi haft några riktiga rötägg.
Det gör mig nyfiken på hur de testar dessa deltagare innan säsongstart, för nåt slags test måste de väl ändå göra? Eller?
Sen ligger det ju även på personen som blir tillfrågad. Är jag bra på geografi? Kan jag visa mig på Ica efter första avsnittet?

Platsar du?

Jag skulle få träna lite om Ingar skulle vilja ha med mig, men är rätt nöjd med 17/20.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar