1 december 2008

Snabb festresumé

Återigen. Jag är en sån kärring.
Var som sagt på 60-års fest i helgen och är fortfarande sliten.
Å hör på detta: jag drack inte en droppe!
Känner mig helt bakis ändå.
Okej, jag tog en klunk av Svägerskans vin, men annars var Loka min bästa vän.
Mycket trevligt kalas trots poteniell massmördare som bordsherre, men på andra sidan var det en trevlig prick. Fast jag satt ju och visa pattarna halva kvällen i en soffa så mina bordskavaljerer såg inte så mycket av mig. Ebba var på gott humör och himla pigg.
Både jag och Robert försökte söva henne flera gånger.
Robert kom på sig själv att gunga vagnen trots att Ebba då satt i någons knä.
Det händer att samma sak sker med kundvagnen på ICA.

Idag har barnen på dagis bakat pepparkakor och bjudit på fika.
Kaffe, krokodilkaka med hårstrå i, tackar tackar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar