29 december 2008

Rysk roulette!

Killarna ser på Madagaskar och Ebba är en snäll flicka och behagar sova en stund. Jag passade på att färga håret. Lite rysk roulette när man har en bebis som sover och färgen ska sitta i 25 min. Kommer hon att vakna? Kommer hon att vara ledsen så jag måste bära henne och gegga av färgen på min dotter så hon får en allergichock?
Men jag fick faktiskt färga håret och ögonbrynen.
Så nu känner inte mina barn igen mig.

Jag har fått en ny kalender!!
Denna ville jag ha, men denna köpte jag i vitt.
Helt enkelt för att jag är för snål!
Min ordningsamma själ älskar nya kalendrar, önskar att min lägenhet var lika mycket i ordning som mina kalendrar. I alla fall i börjat på året.

Glamour är på i bakgrunden. Eric Forrester gifter sig igen, kan det vara femte gången måntro?
Följde serien slaviskt i högstadiet och jag kan nog hoppa rätt in.
Fast... vad gör Bobby Ewing där?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar