4 december 2008

Till alla bajsmarodörer

Hur kommer det sig att man inte tar bort bromsspåren i toaletten när man bajsat? Jag förstår inte det!!

Idag gick jag på ett café och var tvungen att pudra näsan (Obs! Bara göra nr 1.).
Då möter dessa zebraränder mig som ett stort "Välkommen in".
Jag har nu valet att direkt gå ut, städa upp eller helt enkelt nonchalera bajset.
Går jag ut, eller nonchalerar problemet så tror ju nästa besökare att det är jag som inte kan Toalettens vett & etikett.
Så. Jag väljer att städa bort någon annans bajsrester.
Jag har småbarn så jag gör det tillräckligt ändå.

På mitt förra jobb hade vi en sk "bajsmarodör".
Vi var 5 bajsdetektiver som såg det som vår uppgift att ta reda på vem det var som lämnade dessa leftovers. Personen i fråga hette därefter "Poo". Till slut tröttnade vi och satte tom upp en lapp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar