23 oktober 2008

Cirkuskiosken

Jag pustar ut efter dagens besök i det nya Nacka Forum.
Så fint och stort, kommer aldrig vilja lämna Nacka nu!

Den butik som det definitivt kommer barnfamiljer till, med en eller två barnvagnar, är BR-leksaker. Nu är denna butik visserligen inte ny, men planeringen av denna butik är katastrofal. En barnvagn kan inte få möte i de trånga passagerna.
Idag hade de 50% på allt lego. Butiken var proppad. Glad att jag inte hade en rymningsbenägen 4-åring med mig.

Mitt uppdrag förutom BR var att köpa en fleeceoverall till Ebba, det är nämligen så att vi har tre stycken ärvda overaller i stl 68. Trodde jag var klar för säsongen med alla overaller, visste inte att de var i samma storlek...

Innan det är over and out här så undrar jag om produktionen till Cirkuskiosken rökte på när de bestämde att en tant med näthandskar och ingen bh skulle hålla i barnprogrammet.

2 kommentarer:

  1. *haha* Cirkuskiosken rockar ju :D

    SvaraRadera
  2. :) Men tantens gäddhäng är ändå det mest magnifika. Jag tror det var det som producenten föll för.

    Åter i rutan igår. Kanske repris.

    SvaraRadera