5 oktober 2008

Jävla skitväder

Idag skickade jag ut man och barn i stormen på uppdrag - dela ut inbjudningskorten till kalles kalas.
Under tiden hade jag egentid, dvs jag dammsög och svabbade lägenheten. Tror vår lägenhet är bortom allt hopp, den blir aldrig riktigt ren. Den är så nasty så nu MÅSTE vi flytta. Det är väl ett bra argument för att få sitt älskade radhus?

Idag har det varit en sån dag då jag önskar att vi hade ett drive-through-dagis som var öppet dygnet runt.
Kalle har skrivit ett H på vår vita vägg - hans namn...
Kalle har hoppat i vår säng, då Ebba sov bredvid.
Han har halsat saft ur en bägare så en dl kom på tröjan och en på golvet. Klibbigt och trevligt.
Men det värsta är att han har selektiv hörsel, det gör mig galen.
Han blir så här när han inte får springa av sig ordentligt.

Bara 15 timmar kvar till min morgonlatte på Birgittas i lugn o ro....

1 kommentar:

  1. Tack! ja, jag "glömde bort" *host* att fota tårtan lite närmare ;) Receptet på CC'arna hittade jag här http://attbakacupcakes.blogspot.com/2007/07/27.html
    ha en trevlig lattestund idag! :)

    SvaraRadera