27 november 2008

Lukas, drömgästen.

Tack Petra för att du lärde mig länka snyggare, kan erkänna att jag försökte länge med diverse koder...

Idag har vi haft med kompis hem från dagis. Lukas.
Det första han säger när han kommer innanför dörren är:
-Åh vad fint ni bor, ni bor mycket finare än vi.
Lukas är varmt välkommen åter. Sådana trevliga barn det finns.
Han valde att blunda för det grustag som han satte sin fot i innanför dörren.

Annars har jag spenderat dagen som en äkta lattemorsa, fikat, shoppat (dock inget glamouröst - apoteket) och ätit lunch i vårt nyrenoverade centrum.
Avslutade med en dubbel espresso så jag skulle orka med eftermiddagen. Fasen vad gott det är.

Imorgon öppnar Panduro här. Farligt farligt. Massa pyssel och fina pärlor.
Jag är en riktig wannabe-pysslare, önskar jag vore bättre än jag är. De säljer i alla fall pärlburkar för 29:- istället för 89:-. Heaven!

1 kommentar:

  1. Så lite så! ;)

    Gudars vilken trevlig gäst! Skicka hit honom bums! Mitt ego skulle verkligen behöva det!

    Jag har minsann klarat av flera punkter på min todo redan *happy happy* Jag har till och med börjat handla julklappar och jag trodde att jag var en hopplös sista sekundare!

    SvaraRadera