13 november 2008

Utflykt

Idag har jag varit på utflykt! Jag har ätit lunch med min förra chef, det betyder att jag har varit innanför tullarna. Läskigt och spännande på en gång.
Har ju lite bacillskräck så tunnelbanan var inte att tänka på (tack och lov för handsprit!)!
Buss it is alltså. Blir några extra byten bara. Utforskade SL's busschafförer och deras bromsteknik. Den var så där.

Vi möttes i Gallerian, inget vidare ställe för ammandes morsor. Inget amningsrum och tunnelbanespärrar in till toaletten, som för övrigt kostade 10:-.
Ebba vaknade så klart lagom till första tuggan på min grekiska sallad.

Vi hade en trevlig lunch, men åh så skönt att få komma hem till förorten igen.
Nu behöver jag inte åka in på länge, jag har allt här!

Jo förresten, jag måste köpa en ny rougeborste... fasen.
Jag ser nämligen ut som en transa när jag använt min borste, den hårar. Massor!
Ser ut som jag har kolsvart hår på bröstet. Charmigt!

1 kommentar: