15 november 2008

Note to self: måste ringa rörmokaren

Det är skrämmande vad mycket hår jag har på benen!
Visserligen är det ett tag sedan jag rakad dem sist.
Hm....
Det var nog i april när jag födde Ebba.
Man måste ju vara rakad om benen när man fläker ut det allra heligaste för hela Sös. Har alltid äran att ha 20 pers inne i förlossningsrummet.

Men för att inte tappa tråden allt för mycket rakade jag benen kvällen till ära.
Avloppet uppskattade inte det. Märkligt!
Det är alltså äntligen dags för mamsens fest.

Mycket lägligt så fick Ebba feber igår. Fuck.
Men jag inbillar mig att det är tänder, febern är borta idag. Än så länge.
Håll tummarna att jag får pressa i mig ett par tajta nylonstrumpor och trycka ner mina stora fötter i ett par för små, men ack så fina skor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar